Aktiv Træning nr. 12, 2014

Vi kårer årets gear 2014 og giver dig inspiration til ønskelisten i det nye nummer af Aktiv Træning. Læs også, hvordan du bliver både hurtigere og stærkere med intervaltræning.

24. november 2014

INDHOLD I AKTIV TRÆNING NR. 12, 2014

AKTIV TRÆNING NR. 12 ER PÅ GADEN DEN 27. NOVEMBERNYHEDER – ny viden, gear og gadgets, tips og trends. LØBSKALENDER – find et løb. BLIV BEDRE I LØBEPAUSEN Løber du én time i døgnet, har du 23 timer til rådighed. Bliv bedre, når du ikke løber. SMARTPHONE VS. GPS-URE De fleste har en smartphone i dag. Er der grund til at købe et løbeur eller en cykelcomputer? KOM I TOPFORM I BASSINET Når vintervejret driller, er det oplagt at hente allroundtræning i svømmehallen – specielt hvis du har et triatlonmål. FÅR DU NOK D-VITAMIN? Vinteren banker dit niveau af D-vitamin helt i bund. Sådan får du nok af ‘solskinsvitaminet’. ÅRETS GEAR 2014 2014 bød på nyt stærkt gear. Vores testpanel giver skarpe bud på ønskelisten til jul. TRÆN CROSSFIT HJEMME Effektiv styrketræning med sjov crossfit derhjemme. SUPERFOODS: RØDKÅL Vigtige kostfibre øger mætheden og sænker bl.a. risikoen for visse kræftformer. Rødkål er en ægte sundhedsperle. FÅ SUCCES MED SPINNING Motivation er nøglen til succes med spinning. Her får du gode råd til at blive vedholdende. NYT ÅR – NYT GEAR Banebrydende produkter står i kø for at komme på markedet. Tjek lidt af det nye grej i 2015. LØBEMEKKA I KENYA Hver vinter rejser løbeturister til den kenyanske bjergby Iten for at træne som stjernerne. TØRRE TAL: JULEMAD 625 kalorier er der i en portion risalamande. Vi sætter tal på decembers store ædegilde. TURBOTRÆNING I LØBESKO Intervaltræning gør dig hurtigere og stærkere. Selv for nye løbere er det nemt at gå til. FRA NOVICE TIL CHAMP Henrik Moltke forvandlede sig fra motionist til vinder på ét år. SPØRG OS – se eksperternes svar på læsernes spørgsmål. ANMELDELSER Vi tester og vurderer sæsonens aktuelle tøj og udstyr.

Læs også

Måske er du interesseret i ...

Vi anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: