Aktiv Træning nr. 2, 2013

Læs bl.a. hvordan du skal tilrettelægge dine intervaller, så du bliver bedre på 5 km, 10 km og halvmaraton, få inspiration til dit livs skiferie - og læs vores interview med Ulrik Wilbek.

18. januar 2013

Indhold i Aktiv Træning nr. 2 2013

Aktiv Træning nr. 2 er på gaden den 24. januar.NYHEDER – ny viden, gear og gadgets, tip, trends og tendenser. LØBSKALENDER – find et løb. DIT FØRSTE HALVMARATON Få et helt træningsprogram og masser af kontante træningsråd.NY HIGHTECH-SKIGOGGLE Oakleys Airwave har alt fra GPS til mobilt instrumentbræt.LÆSERNES BEDSTE TIPS Få andre Aktiv Træning-læseres bedste træningsfif.STORTEST: DE BEDSTE APPS Markedets klogeste apps forbedrer din træning.LØB FRA DINE LASTER Så langt skal du løbe og cykle for at forbrænde dine snacks.ULRIK WILBEK Motion er vigtigt for chefen med flere bolde i luften end de fleste.LØB, PAUSE, LØB, PAUSE Pauserne mellem dine intervaller afgør, hvad du får ud af dem.LIVSVIGTIGE LÆGETJEK En urinprøve, et spørgeskema eller et lille prik. Pærelet ...FIND GLÆDEN VED MOTION 14 tips sikrer træningsglæden – nu og for altid.TRÆN HJEMME – effektiv træning derhjemme med kun to håndvægte.TRÆNINGSMAD Cremet persillerodssuppe.5 EKSOTISKE SKITURE Kom på skieventyr med både, helikoptere og pistemaskiner. SPØRG OS – se eksperternes svar på dine spørgsmål.ANMELDELSER – tøj og udstyr.

Køb Aktiv Træning

*** Bestil abonnement her**

Læs i hvert nummer:

Læs også

Måske er du interesseret i ...

Vi anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: