Aktiv Træning nr. 3, 2015

Bliv klar til halvmarathon på kun 12 uger med det nye nummer af Aktiv Træning. Se også den store test af baselayers.

20. februar 2015

INDHOLD I AKTIV TRÆNING NR. 3, 2015

AKTIV TRÆNING NR. 3 ER PÅ GADEN DEN 26. FEBRUARNYHEDER – ny viden, gear og gadgets, tips og trends. LØBSKALENDER – find et løb. KLAR TIL HALVMARATON Du har meldt dig til et halvmaraton om 12 uger. Hvordan skal du træne? Vi guider dig. HOLD VÆGTEN EFTER KUREN Du behøver ikke at tage det hele på igen få uger efter en slankekur. Her får du 8 effektive forslag til at holde din vægt stabil. STRAVA ER DIN CYKELVEN Strava er cykelfolkets nye onlinefællesskab. Vi viser dig, hvordan du bruger appen i din træning. EFFEKTIVE KETTLEBELLS Kettlebells styrker alle kroppens muskler og giver dig bedre stabilitet, balance og udholdenhed. SUPERFOODS: AVOCADO Avocadoen er kalorietung, men fedtet er sundt for hjertet, og det grønne kød er fyldt med vitaminer og kostfibre. TRÆN PÅ TRAPPERNE Trappetræning kan være en genvej til topformen. Vi viser dig vejen op ad trapperne. STORTEST: BASELAYERS Superundertrøjen skal både flytte sved væk og holde dig varm. Vi har testet 19 baselayers. TRAVLE MÆND TRÆNER Når de kan, kan du også! Læs, hvordan nogle af landets travleste mænd får tid til træning.TRÆN CROSSFIT HJEMME Effektiv styrketræning med sjov crossfit derhjemme. LØB OG CYKLING Det er sjovt, hårdt, fyldt med taktik, og det er uden svømning. Duatlon vinder terræn. SUPERTRÆNING FOR HJERTET Motion er guf for hjertet. Få mest mulig hjertesundhed ud af 8 velkendte træningsformer. TIDSLINJEN: ALPINSKIEN Fra 1850 til 2015 på alpinski. Se, hvordan skiteknologien har udviklet sig gennem 165 år. SPØRG OS – se eksperternes svar på læsernes spørgsmål. ANMELDELSER Vi tester og vurderer sæsonens aktuelle tøj og udstyr.

Køb Aktiv Træning

>> Bestil abonnement

Læs i hvert nummer:

Læs også

Måske er du interesseret i ...

Vi anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: