Krabbekløer i stedet for rejer

Din gevinst: + 40 % mere proteinHavets skaldyr byder på protein af bedste skuffe, og krabbekløerne er en af de allerbedste proteinkilder. På plussiden kan du også notere dig, at de har et forsvindende lille fedtindhold.Næringsindhold pr. 100 gramEnergi: 113 kcalProtein: 22,9 gramFedt: 1,8 gramKulhydrat: 1,1 gramBonus: Kraftige antioxidanter som selen og E-vitamin går hånd i hånd med n-3-fedtsyrer, der både er kendt for at pleje kredsløbet og dysse overbelastningsskader ned.

Din gevinst: + 40 % mere protein

Havets skaldyr byder på protein af bedste skuffe, og krabbekløerne er en af de allerbedste proteinkilder. På plussiden kan du også notere dig, at de har et forsvindende lille fedtindhold.

Næringsindhold pr. 100 gram Energi: 113 kcal Protein: 22,9 gram Fedt: 1,8 gram Kulhydrat: 1,1 gram

Bonus: Kraftige antioxidanter som selen og E-vitamin går hånd i hånd med n-3-fedtsyrer, der både er kendt for at pleje kredsløbet og dysse overbelastningsskader ned.

Tip: Kog krabbekløerne i vand tilsat salt og dild. De store skal have 20 min., de små kun 15.

Læs også

Måske er du interesseret i ...

Vælger du feriested efter træningsmulighederne?

Vi anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: