6 ting, du kender, hvis du træner med din kæreste

Der er mange fordele ved at træne med sin partner – men disse knapt så positive ting, kan vi også godt nikke genkendende til!

8. september 2016 af Julie-Elsebeth Crone Johannesen

I er dybt uenige om, hvilke aktiviteter i bør kaste jer over.

Og bare fordi hun sagde ja til brysttræning mandag, så betyder det ikke nødvendigvis, at han synes, at pilates er en god idé torsdag.

Den ene af jer bader i sved, den anden har ikke engang fået røde kinder.

Det er ganske få ting, der er mere irriterende, end at træne med én, der ser ud til at have det uendeligt let, mens man selv svæver mellem liv og død.

I er begge ret sikre på, at den anden laver øvelserne forkert.

Hun synes, at han ryster lidt for meget i armene på trods af, at hun aldrig selv har haft en et par 36 kilos håndvægte mellem hænderne. Og han mener, at hendes strækøvelser ser besværede ud, selvom han ikke har rørt sine tæer siden børnehaveklassen.

Han er sikker på, at hun sammenligner ham med muskelbundtet i crossfit-rummet

  • og hun gider ikke have, at de skal træne i samme lokale som hende, der tilsyneladende er født uden fedt på kroppen.

I vil træne på vidt forskellige tidspunkter.

Han vil måske gerne have indtaget et fuldvoksent måltid lige inden styrketræningen, og hun vil gerne have spist let, så hun ikke føler sig tung på løbebåndet.

I kan meget let få overbevist hinanden om

  • at hvis I nu går en lang tur i stedet, så betyder det ikke noget, at I sprang dagens træning over. Og nu går den lange gåtur jo tilfældigvis lige forbi slikbutikken.

Læs også

Måske er du interesseret i ...

Vi anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: