Cookie- og privatlivspolitik

Husk

Kettlebellen må ikke trække armen skæv. Albue, underarm og kettlebell skal ligge på en lodret linje.

Military press

VIDEO: Få trænet hele kroppen med denne effektive øvelse.

  • Aktiv Træning nr. 3, 2012

Du træner
Især skuldre og arme.

Startposition
Stå med lidt afstand mellem fødderne og din kettlebell hvilende mod armen. Hold armen ind foran kroppen.

Bevægelse
Før albuen ud til siden, og lad kettlebellen være lodret over albuen. Det er skulderens stærkeste position, hvor du kan løfte tungest.

Pres nu kettlebellen op i strakt arm, og sænk den derefter ned til skulderen, før du drejer armen ind foran kroppen igen. Udfør øvelsen langsomt. Brug gerne 6-7 sekunder på hvert løft.

NYHEDSBREV

Få vores gratis nyhedsbrev med masser af gode tips til din træning.

Følg os på instagram

Følg os på instagram

Få forsmag på testvindere og kom med bag kameraet.

Find os her
Mest læste
TEST: Kan du tage nok armbøjninger?

TEST: Kan du tage nok armbøjninger?

Test |

Hvor mange armbøjninger kan du tage? ...

Til testen
100 push-ups om 3 uger!

100 push-ups om 3 uger!

Push-ups |

Udfordring: Drømmer du om at kunne tage ...

Læs mere
<span class='restricted_content teaserbadge_image authenticated'><img src="http://aktivtraening.dk/files/bonnier-atr/imagecache/restricted_access_badge/bp_restricted_content_da-DK/plus-orange-at_24.png" alt="Eksklusivt materiale" title="Eksklusivt materiale" width="30" height="30" class="alternate"/><img src="http://aktivtraening.dk/files/bonnier-atr/imagecache/restricted_access_badge/bp_restricted_content_da-DK/plus-orange-at_24.png" alt="Eksklusivt materiale" title="Eksklusivt materiale" width="30" height="30" class="default"/></span>Spis dig til sixpack

Eksklusivt materialeEksklusivt materialeSpis dig til sixpack

Sixpack-kur |

Vil du have sixpack, slipper du ikke ...

Læs mere
<span class='restricted_content teaserbadge_image authenticated'><img src="http://aktivtraening.dk/files/bonnier-atr/imagecache/restricted_access_badge/bp_restricted_content_da-DK/plus-orange-at_24.png" alt="Eksklusivt materiale" title="Eksklusivt materiale" width="30" height="30" class="alternate"/><img src="http://aktivtraening.dk/files/bonnier-atr/imagecache/restricted_access_badge/bp_restricted_content_da-DK/plus-orange-at_24.png" alt="Eksklusivt materiale" title="Eksklusivt materiale" width="30" height="30" class="default"/></span>Træn dig til sixpack

Eksklusivt materialeEksklusivt materialeTræn dig til sixpack

Sixpack-kur |

Klassiske maveøvelser er ikke nok, hvis ...

Læs mere
10 typiske fejl koster dig muskler

10 typiske fejl koster dig muskler

Muskler |

Styrketræner du flittigt, men savner ...

Små ændringer giver dig store muskler
Nyeste
Udendørs styrketræning

Udendørs styrketræning

Træningsprogram |

Foråret er her med lyse og lune dage. ...

Læs mere
Dips på bænk

Dips på bænk

Styrketræningsøvelser |

Dips er en af de bedste øvelser for ...

Læs mere
Push-ups

Push-ups

Styrketræningsøvelser |

Denne klassiske øvelse træner bryst, ...

Læs mere
Australian pull-ups

Australian pull-ups

Styrketræningsøvelser |

Her træner du den øverste del af ...

Læs mere
Pull-up hold

Pull-up hold

Styrketræningsøvelser |

Pull-up hold forbedrer din styrke og ...

Læs mere
Hot chili con carne

Opskrift | Hot chili con carne