Six pack - sådan får du six pack
Sådan får du six pack

Få six pack på 6 uger! Følg Aktiv Trænings six pack-kur - så er din mave snart flad, trimmet og helt klar til bade-sæsonen.

© Colourbox

Sixpack-kuren: Få flad mave på 6 uger

Her er kuren, der giver dig six pack på rekordtid. Vi har skruet en komplet plan sammen, der ved hjælp af bl.a. fedtforbrændende kost, målrettet mavetræning og søvn garanterer dig en flad og trimmet mave om bare 6 uger. Få hele planen her.

4. april 2017 af Martin Kreutzer

Six pack-kuren

Gruer du for at vise den bare overkrop? Så hop på vores supereffektive six pack-kur, der garantere dig synlige resultater på bare seks uger.

Med six pack-kuren har vi sammenstykket den nyeste viden omkring kost, træning og livsstil og skabt en plan, der målrettet styrker dine mavemuskler og bekæmper mavefedtet på mange fronter.


Six pack og kost

Med kosten skal du ikke alene sikre dig den rigtige mængde kalorier. Du skal også påvirke din forbrænding og dit blodsukker – og skrue op for udvalgte fødevare, der direkte forhindrer fedtet i at sætte sig på maven.


Six pack og træning

Med træningen styrker du musklerne og forøger kroppens forbrænding markant. Og med simple livsstils-ændringer kan du påvirke din krops hormonbalance og tarmsystem, så fedtet ikke sætter sig på maven – helt enkel.


3x3 veje til six pack

Six pack-kuren består af 3x3 indsatsområder, som du skal fokusere på i de næste 6 uger. Klik dig videre for at læse mere om hvert enkelt indsatsområde. Og så er det ellers bare at gå i gang. 

Din nye six pack venter lige om hjørnet.

Six pack-kuren: Sådan får du flad mave på 6 uger

Six pack-kur: Kost

Smid stivelsen og alkohol ud og skru op for den kost, der fylder og mætter – og forhindrer fedtet i at sætte sig på din mave. Her er dine indsatsområder:
  • Færre kalorier
  • Kost der fjerner fedt fra maven
  • Nul alkohol
Få din nye six pack-kostplan
her

Six pack-kur: Træning

Maveøvelser alene er ikke nok. Sæt ind med træning, der forbrænder fedt og øger stofskiftet – og de helt rigtige øvelser, der træner hele maven. Her er dine indsatsområder:
  • Rolig motion
  • Intervaltræning
  • Styrketræning
Få din nye six pack-træningsplan
her

Six pack-kur: Livsstil

Din hormonbalance og tarmfunktion, har stor betydning for, hvordan din mave har det, og hvor fedtet sætter sig. Her er dine indsatsområder:
  • Stress
  • Søvn
  • Fordøjelse
Slap af og få flad mave – sådan gør du

Vil du have endnu flere tips til at få bugt med mavefedtet, så læs med i Aktiv Træning hvor du får alt om de nyeste metode til varigt vægttab. Klik her og få vores særtilbud på 3 magasiner for KUN 89 kr.

Tema

Læs også

Måske er du interesseret i ...

Vi anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: