Yes - vi er i mål! 6 uger efter sixpack-kurens start er vi både smallere, stærkere - og 43,6 kg lettere. Fantastisk!Tjek vores "før og efter"-billeder her

Uge 6: Vi er i mål!

Sådan! Jeg har tabt mig 9,7 kg i alt på bare 6 uger og maven står flottere frem end jeg kan huske, den nogensinde har gjort før. Og der er flotte reultater til alle på Team Sixpack, som vi kalder os. 43,6 kg har vi tabt os - eller i snit 8,7 kg pr. mand.

26. april 2014 af Jannik Petersen

Målet er nået. Efter seks ugers determineret indsats var hele holdet til i dag til kontrolvejning hos slankeeksperten Martin Kreutzer.

Hans målebånd afslørede, at jeg er blevet 12 cm smallere om livet – et helt vildt tal og forklaringen på, at samtlige bukser, jeg ejer, er blevet alt for store.

Min fedtprocent er dykket fra 16,5 til 8,5 – og jeg er dermed ned under de 9-10 procent, som det typisk kræver, hvis mavens muskler skal træde så tydeligt frem, at man kan tale om en sixpack.

Alle på Team Sixpack, som vi i daglig tale kalder os, har fået flotte resultater. Vi har tabt hele 43,6 kg i alt. Det er ganske enkelt utroligt, hvad man kan udrette på blot halvanden måned, når man kombinerer sund og kalorielet kost med intelligent træning.

Tjek vores "før og efter"-billeder her

### UGENS SIXPACK TIP Lav nogle nye regler, der erstatter sixpack-kurens regler, som jo skabte så stort et kalorieunderskud, at du tabte dig. Nu er der råd til lidt mere af det gode – noget af det du har savnet under kuren - uden at du begynder at tage på igen. Har du savnet mysli på morgenmaden? Så glæd dig over, at den nu vender tilbage. Har du savnet brasede kartofler, så tag dem med på menuen en eller to gange om ugen. Men giv ikke dig selv frit spil. Vender du tilbage til dine gamle spisevaner, vender din gamle krop også tilbage. **3 gode regler kunne være:** **1\.** Jeg vil ikke spise mere morgenmad, frokost og aftensmad, end jeg har vænnet mig til under sixpack-kuren. Men jeg vil tillade mig lidt større mellemmåltider, hvis sulten gnaver. **2.** Jeg vil stadig undvære øl og vin på hverdage. **3.** Kage og slik vil jeg også kun spise i weekenden.
Sådan går det os på sixpack-kur - uge for uge
Vores udgangs- punkt Uge 1 Uge 2 Uge 3 Uge 4 Uge 5 Uge 6
JannikVægt: 83,1 kg Talje: 90 cm Fedt-%: 16,5 -2,5 kg -2,0 kg -0,8 kg -0,4 kg -2,7 kg -1,5 kgI alt: 9,7 kg
PeterVægt: 80,1 kg Talje: 90 cm Fedt-%: 16,5 -3,2 kg -1,5 kg -1,4 kg -1,4 kg -1,1 kg -0,7 kgI alt: 9,3 kg
MichaelVægt: 82,9 kg Talje: 101 cm Fedt-%: 26,5 -2,7 kr -2,2 kg -0,8 kg -1,9 kg -1,5 kg -2,7 kgI alt: 11,8 kg
RichoVægt: 73,2 kg Talje: 90,5 cm Fedt-%: 20,5 -1,6 kg -0,8 kg -2,0 kg -1,0 kg -0,9 kg -0,5 kgI alt: 6,8 kg
FrankVægt: 87,3 kg Talje: 86 cm Fedt-%: 13,5 -2,0 kg -1,2 kg -0,2 kg -1,3 kg -0,1 kg -1,2 kgI alt: 6 kg

Læs også

Måske er du interesseret i ...

Vi anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: