Læs også

D Pallof press

Brystpres med håndvægte - A2

[image:7569 size=141x196]Redskab: En træningsbænk + 2 håndvægte. Du træner: Brystmuskulaturen, bagsiden af overarmene og skuldre. Sådan gør du: Læg dig på en træningsbænk med et sæt håndvægte. Hold vægtene i strakt arm over brystkassen. [image:7570 size=141x196]Sænk nu langsomt håndvægtene ned til dine armhuler. Læg mærke til, at håndvægtene roteres en smule, mens du sænker dem. Stræk så kraftfuldt armene igen, mens du rotérer vægtene tilbage.

© Jakob Helbig

Redskab: En træningsbænk + 2 håndvægte.

Du træner: Brystmuskulaturen, bagsiden af overarmene og skuldre.

Sådan gør du: Læg dig på en træningsbænk med et sæt håndvægte. Hold vægtene i strakt arm over brystkassen.

© Jakob Helbig

Sænk nu langsomt håndvægtene ned til dine armhuler. Læg mærke til, at håndvægtene roteres en smule, mens du sænker dem. Stræk så kraftfuldt armene igen, mens du rotérer vægtene tilbage.

Antal: Udfør øvelsen 12-15 gange, før du går videre til A3 uden at holde pause.

Læs også

Måske er du interesseret i ...

Vi anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: