Læs også

See saw press

Husk Kettlebellen skal ligge på ydersiden af underarmen. Hold håndleddet lige hele tiden.

Getup

VIDEO: Få trænet hele kroppen med denne effektive øvelse.

Du træner Skuldre, arme, mave, lænd og lår.

Startposition Stå med din kettlebell i venstre hånd, og hold armen strakt op mod loftet.

Bevægelse Træd et langt skridt tilbage med højre ben, og sænk knæet ned til gulvet.

Læn dig herefter ud til højre, og sæt højre hånd i gulvet, så din vægt hviler på venstre fod og højre hånd.

Før herefter højre ben frem mellem højre hånd og venstre ben, og sæt dig helt ned på numsen.

Bøj i højre albue, og sænk derved kroppen længere ned mod gulvet.

Kom til sidst helt ned at ligge – stadig med kettlebellen pegende op mod loftet. For at komme op at stå igen kører du alle bevægelserne baglæns. Kom først op at hvile på højre albue, derefter op at hvile på strakt arm. Nu skal højre ben bagud, så du hviler på knæet. Fortsæt, til du er helt oppe at stå igen. Det var 1 gentagelse.

Skift kettlebellen over i den anden hånd, og lav øvelsen til den anden side.

Læs også

Måske er du interesseret i ...

Vi anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: