Læs også

D Pallof press

Goblet squat - C1

[image:7586 size=141x196]Redskab: En håndvægt.Du træner: Dine benmuskler og baller, men også din kropsholdning. Sådan gør du: Stå med din hoftebreddes afstand mellem fødderne. Hold en tung håndvægt foran brystet. Hold om den øverste vægtskive med begge hænder. [image:7587 size=141x196]Sæt dig ned og bagover – som om du ville sætte dig ned på en stol. Kom så langt ned, som din smidighed tillader. Rejs dig op igen. Antal: Udfør øvelsen 12-15 gange. Gå videre til C2 uden at holde pause.

© Jakob Helbig

Redskab: En håndvægt.

Du træner: Dine benmuskler og baller, men også din kropsholdning.

Sådan gør du: Stå med din hoftebreddes afstand mellem fødderne. Hold en tung håndvægt foran brystet. Hold om den øverste vægtskive med begge hænder.

© Jakob Helbig

Sæt dig ned og bagover – som om du ville sætte dig ned på en stol. Kom så langt ned, som din smidighed tillader. Rejs dig op igen.

Antal: Udfør øvelsen 12-15 gange. Gå videre til C2 uden at holde pause.

Læs også

Måske er du interesseret i ...

Vi anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: