Læs også

D Pallof press

Hyperextension - B3

[image:7584 size=141x196]Redskab: Rygtræningsmaskinen.Du træner: Rygstrækkere og baglår.Sådan gør du: Indstil den, så du kan hænge med overkroppen ud over kanten. Hæng med hovedet nedad og hænderne ud for kinderne. [image:7585 size=141x196]Løft dig op, så krop og ben danner en lige linje, og sænk dig ned igen. Antal: Så mange, du kan. Kan du lave mere end 15, så tag en vægtskive i hænderne, og hold den ind mod brystet. Hold 2 minutters pause, før du starter på B1 igen.

© Jakob Helbig

Redskab: Rygtræningsmaskinen.

Du træner: Rygstrækkere og baglår.

Sådan gør du: Indstil den, så du kan hænge med overkroppen ud over kanten. Hæng med hovedet nedad og hænderne ud for kinderne.

© Jakob Helbig

Løft dig op, så krop og ben danner en lige linje, og sænk dig ned igen.

Antal: Så mange, du kan. Kan du lave mere end 15, så tag en vægtskive i hænderne, og hold den ind mod brystet. Hold 2 minutters pause, før du starter på B1 igen.

Læs også

Måske er du interesseret i ...

Hvad er det bedste ved vintertræning?

Vi anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: