Læs også

Renegade rows - Sådan træner du overkroppen

Renegade rows

Husk Tag om vægtene med underhåndsgreb, så dine håndflader peger fremad.

Supinated rows

VIDEO: Øg styrken i alle kroppens vigtigste muskler.

26. oktober 2010

Video-øvelse C2 - Supinated rows


Du træner:

Ryg, skuldre og overarme.

Startposition:

Stå foroverbøjet med ret ryg og en håndvægt i hver hånd. Hold hovedet i naturlig forlængelse af rygsøjlen.

Tempo:

03:00 sek. 1 sek. op, 2 sek. ned

Bevægelsen:

Træk albuerne tilbage, så håndvægtene ender oppe ved armhulerne, imens du trækker skulderbladene ind mod hinanden. Derefter sænker du vægtene til startpositionen. Udfør øvelsen 7-12 gange, og gå så tilbage til øvelse C1 uden pause.

Først efter endnu 1 sæt af Øvelse C1 er trisættet overstået, og du kan tage en pause på 2 minutter.

Træningsskolen, del 5: STÆRK RYG

Denne øvelse er én af 6 øvelser fra Træningsskolen, del 5: Stærk ryg. hvor du får trænet hele kroppen, men samtidigt giver ryggen ekstra opmærksomhed.

Træningsskolen: Stærk ryg Hele Træningsskolen

Læs også

Måske er du interesseret i ...

Vi anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: