Tænk på Dine knæ skal pege op mod loftet hele tiden.

Supine walkouts - øvelse for et bredt bryst

Træn dine lår og baller med denne styrketrænings-øvelse.

28. maj 2010 af Jacob Søndergaard og Jannik Petersen

Øvelse C2 - Supine walkouts


Du træner:

Baglår og baller.

Startposition:

Lig på ryggen med fødderne så tæt på ballerne som muligt. Skyd hofterne så højt op mod loftet, som du kan, så ikke kun bagdelen, men alt under skulderbladene løftes fri af gulvet.

Tempo:

Roligt og kontrolleret.

Bevægelsen:

Lad dine fødder gå fremad med små skridt, så du til sidst ligger så udstrakt, som din smidighed tillader. Herefter går dine fødder med små skridt tilbage til startpositionen igen.

Når du har lavet så mange, som du kan (dit maks.), holder du 1 minuts pause og går tilbage til øvelse C1.

Træningsskolen, del 2: BREDT BRYST

Denne øvelse er én af 6 øvelser fra Træningsskolen, del 2: Bredt bryst, hvor du får trænet hele kroppen, men samtidigt giver brystet ekstra opmærksomhed.

Træningsskolen del 2: Bredt bryst Hele Træningsskolen

Læs også

Måske er du interesseret i ...

Hvad er det bedste ved vintertræning?

Vi anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: