Mand, bar overkrop, Mave, Vaskebræt, Mavemuskler

Bliv slank med styrketræning

Programmet er sat sammen, så du får en højere forbrænding end med klassisk styrketræning – og sammen med den intensive konditionstræning er du godt på vej mod målet.

18. september 2014

Er der røget lidt for mange kilo på sidebenene i løbet af sommeren, er her programmet, der får dig tilbage på sporet.

Vælg dette program hvis Der er kommet lidt flere kilo på kroppen. Nu vil du smide den overflødige vægt og blive mere trimmet.

SÅDAN SKAL DU TRÆNE
Både for begyndere og øvede

  • Træn 3 dage om ugen. Lav 4 sæt af hver øvelse. Øvelser, der er navngivet med samme bogstav (fx A1, A2 og A3), trænes uden pause mellem øvelserne og 60-90 sekunders pause mellem runder.
  • Hold så højt et tempo som muligt i øvelserne, dog uden at gå på kompromis med god teknik.
  • Begyndere kan bytte øvelser ud efter at have trænet efter programmet 10-12 gange. Øvede kan med fordel skifte mellem programmet og de alternative øvelser efter få gange.
  • HUSK! Ud over træningsprogrammet skal du træne HIIT eller hillsprint hver gang, så du får den intensive konditionstræning med.

Tema

Læs også

Måske er du interesseret i ...

Vi anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: