© Valling.com

Laksesteak med kartofler

Umiddelbart efter træning er det en god idé at få noget at spise - meget gerne i løbet af den første time

4. november 2018

Hvorfor: Giver musklerne tiltrængte proteiner af højeste kvalitet sammen med n-3-fedtsyrer, der kan dæmpe betændelse i led og sener. Nye kartofler er frem for alt en god kulhydratkilde, men giver dig samtidig også C-vitaminer, der spiller en afgørende rolle for udviklingen af stærkt senevæv. 

Hvor meget: En laksesteak på 50 gram bør kombineres med 300 gram kartofler for at dække dit umiddelbare behov efter træning. 

Næringsindhold: 312 kcal, 15 gram protein, 6 gram fedt, 52 gram kulhydrat, 4 gram kostfibre. 

Alternativer: Røget makrel på brød.

Super-tilbud: Stor vinterpakke til dig

Hold varmen og bliv set i mørket for KUN 69,50 kr. Lige nu kan du få en løbehue, handsker, halsedisse, LED-armbånd og LED-lys til skoen + 2 numre af Aktiv Træning til en vanvittig pris. Du får hele pakken med alle 5 dele samt 2 numre af Aktiv Træning for KUN 69,50 kr. (+ 29,50 kr. i porto). Tilbuddet gælder kun så længe lager haves. Læs meget mere her

Læs også

Måske er du interesseret i ...

Vi anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: