5 måder at gøre dine armbøjninger hårdere

Giv den klassiske armbøjning nyt liv. Vi har fundet fem variationer, der giver frisk sved på panden og lader dig få mere ud af din træning.

5. april 2018

Bryst, skuldre, arme, ryg og mave. Armbøjninger er super træning, og der er få øvelser, der træner så mange muskelgrupper på én gang. Derudover tager de ikke ret lang tid at lave, og så kan man stort set udføre dem overalt.

I længden kan man dog godt blive lidt træt af at udføre den samme øvelse igen og igen. I nedenstående video viser vi derfor fem variationer, som giver øvelsen nyt liv og rammer musklerne på en lidt anderledes måde, hvilket du helt sikkert vil kunne mærke. God fornøjelse.

Få mere ud af træningen

Vil du have mere ud af din træning? Så skal du have det rigtige gear. Lige nu kan du få lækker træningstrøje fra Craft sammen med 3 numre af Aktiv Træning for kun 99,50 kr. (+ 49,50 kr. i porto og eksp. I alt 149 kr.). Trøjen er lavet i et let, blødt og elastisk materiale, der følger dine bevægelser helt suverænt. Den er desuden fantastisk til at transportere den overskydende varme væk fra kroppen, og det betyder, at du kan bruge den til stort set alt – lige fra en gåtur i skoven, træning i fitnesscenteret eller på løbeturen. 

Pulloveren har en værdi af 599 kr., men lige nu kan du få den sammen med 3 numre af Aktiv Træning for kun 99,50 kr. (+ 49,50 kr. i porto og eksp. I alt 149 kr.). Læs mere om det skarpe tilbud her – og rigtig god fornøjelse med din træning.

Læs også

Måske er du interesseret i ...

Vi anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: