Skift løberute af og til

Fordi træningen bliver mere stimulerende og mere effektiv, hvis du ikke løber den samme slagne rute hver gang.

20. december 2011

En ny rute giver kroppen nye udfordringer, og det bliver du bedre af.

Når du har løbet et par måneder, bør du have en kort, flad rute uden for mange kryds, du kan løbe hurtigt på, samt en længere tur i naturen, der giver frisk luft til hjernen, og endelig en tur med bakker, der kan udfordre løbemusklerne.

Husk, at den nemmeste måde at variere ruten på er ved at løbe den modsatte vej af den, du plejer.

Få mere ud af træningen

Vil du have mere ud af din træning? Så skal du have det rigtige gear. Lige nu kan du få lækker træningstrøje fra Craft sammen med 3 numre af Aktiv Træning for kun 99 kr. (+ 49,50 kr. i porto og eksp. I alt 149 kr.). Trøjen er lavet i et let, blødt og elastisk materiale, der følger dine bevægelser helt suverænt. Den er desuden fantastisk til at transportere den overskydende varme væk fra kroppen, og det betyder, at du kan bruge den til stort set alt – lige fra en gåtur i skoven, træning i fitnesscenteret eller på løbeturen. 

Pulloveren har en værdi af 599 kr., men lige nu kan du få den sammen med 3 numre af Aktiv Træning for kun 99 kr. (+ 49,50 kr. i porto og eksp. I alt 149 kr.). Læs mere om det skarpe tilbud her – og rigtig god fornøjelse med din træning.

Læs også

Måske er du interesseret i ...

Hvilke sundhedsråd har du sværest ved at efterleve?

Vi anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: