Tuck jump

På under en halv time styrker du kroppen med effektive øvelser og banker pulsen helt op i det røde felt – og du behøver ikke engang at forlade din egen stue.

11. november 2016 af Kasper Danborg

Du træner: Ben, baller og core. Sådan gør du: 1. Stå med ret ryg og fødderne i hoftebredde. Spænd i maven. Kig lige frem. 2. Bøj i knæ og hofte samtidig, og gør klar til afsæt. Lad armene følge med bagud. 3. Sæt kraftfuldt af, og hop så højt, som du overhovedet kan. 4. I hoppet trækker du knæene op mod brystet – hvis du kan ramme brystet, er det godt. Sørg for at lande ‘blødt’. HUSK: Pas på, at du ikke lander skævt eller på hælene. Koncentrér dig om at lande kontrolleret hver gang. 1 gentagelse pr. runde!

Tilbud til dig: Genial træningstrøje fra Craft

Blød, let og elastisk. Craft har lavet en superfed træningstrøje, der sidder tæt til kroppen og følger alle dine bevægelser. Og så kan den blive din for KUN 99,50 kr. Trøjen fås både til mænd og kvinder, og den kan bruges til stort set alt – lige fra en gåtur i skoven til træning i fitnesscenteret eller en løbetur. På kolde dage er den perfekt som lunende mellemlag under en jakke, mens den på lidt varmere dage fungerer godt som yderste lag. Trøjen er designet med et hul ved håndleddet, som du kan stikke tommelfingeren igennem. På den måde kan du trække ærmet udover håndryggen og holde hænderne varme på de kølig dage. Lige nu kan du få trøjen sammen med 3 numre af Aktiv Træning for KUN 99,50 kr. (+ 49,50 kr. i porto. I alt 149 kr.) Læs meget mere om det fantastiske tilbud her.

Læs også

Måske er du interesseret i ...

Vi anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: